24 Ağustos 2016 Çarşamba

IŞIĞA TUTUNCA YUMURTADAN ÇIKAN HAYVANLAR

IŞIĞA TUTUNCA YUMURTADAN ÇIKAN HAYVANLAR

Elif Naz' ın yumurtadan çıkan hayvanlara ilgi duyduğu bir dönemdi ve ben Instagram da bu oyunu gördüm.
Çocuklar sihirli bir dünyanın sihirli üyeleri. Onlar için her deneyim bir icat ve her icat çok ilginç. O yüzden böyle sihirli şeyleri çok seviyorlar.
İnternet den yumurta boyama diye aratarak boş bir yumurta resmi buldum. Kaç hayvan yapmak istiyorsanız o kadar çıktı alın sonrada yumurtadan çıkan hayvanları aradım tek tek. Çıktıları aldıktan sonra hayvanları gerçeğe uygun renklerde boyadım . Yumurtaları kestim Hayvan resimlerini de yumurtaların içine sığacak şekilde kestim. Hatta siz mümkünse tam yumurtanız ile aynı ölçüde kesin ben küçük kestiğim için kesme izide belli oldu ışığa tutunca :) sizde olmasın. Sonra hayvanların resimli yüzüne yapıştırıcı sürerek yumurta ve hayvanı birbirine yapıştırdım.
Işığa tutmadan bembeyaz bir kağıt gözüküyor ama altından bir fener ile bakınca hayvan net olarak gözüküyor yumurtanın içinden :)
Elif Naz bu deneyime bayıldı bir kaç gün elinden düşmedi aklına geldikçe baktı ve gördüğü hayvanları söyledi.Umarım açıklayıcı olmuştur :)
Şimdiden Keyifli oyunlar dilerim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 RAMAZAN

  , RAMAZAN BANNER FLAMA