24 Ağustos 2016 Çarşamba

GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ

GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ

Özgüveni yüksek çocuklar yetiştirmek istiyorsak onları hayata kolay adapte olabilmeleri için bolca sorumluluk vermeliyiz. Böylelikle çocuklarımız o var olan bol miktar enerjilerini yararlı şeyler için atarken, hemde ben yapabiliyorum becerebiliyorum büyüdüm hissiyatına kapılarak kendilerine olan özgüvenleri gelişir.
İşte bunu geliştirmek adına yaptığımız aktiveteler;

Şimdilik kendi tırnaklarını kesmesi zor olduğundan bir makas etkinliği tırnak kesme oyunu;


Sabak kahvaltıda menemen için kırdığınız yumurtanın kabuğunu yıkayıp kurutup miniğin eline verin sarımsak döveceğinde ezsin :)

Tuz Seramiği hamurunu yoğurup verin birazda o yoğursun kas gelişimini destekler hamurla oynamak :)

Salatanın limonunu o sıksın :)

Makinayı toplamaya yardım etsin :) Elifnaz 1,5 yaşından beri yardım eder bana :)


Kaşıkları yerleştirsin :)




Çicekleri sulasın. Sprey kutusunu sıkmasıda yine kas gelişimi destekler :) Hemde o minkerin büyüdüğünü görünce sabretmeyi de öğrenir:) Nitekim hayatta sabredcek çok şey çıkacak karşısına şimdiden öğreniversin...

Evde montaj işlerinde verin eline alyanı babasına yardım etsin :)

Çorap içindeki kartondan böyle bir ayakkabı yaptım bağlamayı öğrensin diye :)




Bolca aktarma etkilikleri yapsın kaşıkla, bardakla süngerle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 RAMAZAN

  , RAMAZAN BANNER FLAMA